rAnDoM o_O

Jag kallar det för smart förvaring :D Det sticker ut lite bara, vem bryr sig ? ;D

 

Justin-Lisa. Omg, jag blev fett rädd. Titta på hans ögon x_x' Sen låstas ni att han tittar åt ett annan håll. o_o' Aja, :) Han är söt ändå :D ♥

 

Jag tryckte ner mina trosor och stumpor i en låda.. sedan drunknade alla trosor av strumpvågen.. tre stycken överlevde x_X'

 

Det va det här jag menade med en full garderob. Översta korgen går inte att dra ut.. Ups. xP

 

Neon Svampbob :D

 

Och orginalet dåra ;P

 

Min panda har en tvilling som bor hos Justin Bieber :D

Ser ni ?! :D Jag är en stolt matte till min söta PANDA, mihihihi :*

 

Nu ska jag ut och åka waveboard :D Puss

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0