Puuust!

Till Julia: Bajsssss :) Men jag är i Kina i 3 veckor :O

Till Bloggen: Baahahaa :D

Jag är sjuuukt trött! :( Vaknade typ.. halv tolv. Sen så åt jag fukost. SEn åkte familjen te Barkaby, dvs Quality Outlet o sen IKEA :D :D Hähähä, köpte inget i Outleten.. men däremot mina schnygga korgar i IKEA, bahaha :D Åk även typ.. lunch/middag där :) NomNomNom:) Sen kom vi typ hem.. tjugo i sex. Sen så har jag städat rummet ända tills dess.. och typ ätit middag. Har fortfarande lite kvar att fixa i rummet.. bajs! Men imorn blir det centrum.. ska köpa lite grejer innan vi åker :)

 

Jag var mycket smart när jag var liten. :) Skrev mitt namn på min teckning. Sen så klippte jag ut namnet och tejpade det brevid xP. Bahaha :D

 

:*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0