Dålig update

Idag drar ju Helle till Kina, jag tror alla redan visste det. Någon gång runt sju lyfter dem. :) Men det är ju lite trist att sitta i ett flygplan i nio timmar.. :O Fast kanske kul när man kommer fram?

O, juste det kommer bli DÅLIG update i ungefär en månad.. :S Nu kanske ni undrar varför? Jo, bara för att Helena sitter på flygplanet till Kina nu, hon ska vara där i tre veckor. Och jag då? Jag ska till Danmark imorgon med pappa, lillebror och storebror. :) Vi ska gå på olika tivolin, jag tror vi ska åka till Djur Sommerland och Legoland! :D Fast det negativa är ju att vi måste stiga upp halv åtta imorgon.. :( -.- Det kommer jag aldrig orka. Iaf, jag tror inte att jag kommer kunna sköta om bloggen helt ensam i två veckor eftersom att jag har en egen blogg också. :) Vi får se hur det blir med det, men nu ska jag äta. :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0