Alltså.. jag är ledsen!!

Just nu befinner jag mig nere i Kalmar, oups har glömt och säga det.. :o Och på lördag drar vi till Karlskorna, (en timme härifrån) för jag har släkt där nere också. Sen om ungefär en vecka åker pappa, Hampus, Marcus och jag till Danmark och sover där någon natt, för vi ska på tivoli. :D Och SEN sticker vi hem till Stockholm. :o

Och juste.. Helle jag är ledsen att du har varit ''ensam'' på bloggen i några dagar, men nu är jag ju tillbaka igen. :) FAST, det kommer nog bara bli ett inlägg om dagen eftersom jag ska sova i tält några dagar men idag sover vi hos pappas kompis..

Pussar! ♥


Kommentarer
Postat av: sandra

sv: ja visst gör hon!



okej bra att du sa till, då ska jag fixa det!

2010-07-15 @ 04:45:15
URL: http://durrr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0